top of page

Reparasjon med send

Postnord

1. Betalingsprosess for bestilling:

Når betalingen er fullført, har du startet reparasjonen av enheten din.

Vi har avtaler med vår samarbeidspartner PostNord for henting og levering.

1. Betalingsprosess for bestilling:
2. Mottak av Fraktkode:

2. Mottak av Fraktkode:

Etter bekreftelse av betalingen, vil PostNord gi deg en fraktkode. Vennligst oppbevar denne koden, da du vil trenge den når du levere  enheten din til PostNord kontor.

3. Pakking av Enheten:

Når du har mottatt fraktkoden, må du pakke enheten din nøye for å beskytte den mot skade. Vennligst bruk egnet emballasje. Ikke glem å skrive koden tydelig på utsiden av pakken.

3. Pakking av Enheten:
4. Prosessen med Post Nord Frakt:

4. Prosessen med PostNord kontor:

Ta med pakken som fraktkoden tydelig skrevet på, til nærmeste PostNord kontor, de skanner koden, og du får en bekreftelsesmelding fra PostNord på telefonen din om at de har mottatt pakken fra deg.

5. Privat informasjon:

Du trenger ikke å gi PostNord kontoret noen privat informasjon om deg eller vårt firma, du må bare å gi dem sendekoden.

5. Levering etter Reparasjon:
6. Fraktkostnader:

6. Fraktkostnader:

Første forsendelse og returforsendelse vil bli dekket av Skandi Mobile Expert. Dette betyr at du ikke trenger å betale ekstra for å reparere enheten din og motta den tilbake.

7. Leveringstid:

Det tal vanligvis fra 3 til 15 virkedager, men leveringstiden kan variere avhengig av ditt område og reparasjonsprosessen. Du kan spore forsendelsen din ved hjelp av fraktkoden.

7. Leveringstid:
sme

8. Kontaktinformasjon:

Etter at vi har mottatt enheten din, vi skal reparere den og levere den tilbake til deg så rask som mulig.

Hvis du har spørsmål eller problemer, nøl ikke med å kontakte oss. Kontaktinformasjonen vår finner du på

bottom of page